אלקין: "המילה האחרונה ביני ובין 'ש"ס' ו'דגל' – עדיין לא נאמרה"

יעקב גפן No Comments on אלקין: "המילה האחרונה ביני ובין 'ש"ס' ו'דגל' – עדיין לא נאמרה"

המועמד לראשות העיר ירושלים השר זאב אלקין התראיין ל'מהדורה המרכזית', על הפרק, הסקר החדש שנותן לברקוביץ תמיכה גדולה יותר: "אם דייטש פורש אני מנצח סיבוב ראשון" | על סניף הליכוד המקומי: "ניסו לחבל בתמיכת ראה"מ" | והתחממות בדרום: "אני לא נותן מודיעין לאוייבים שלנו"

השר זאב אלקין צילום: גילי יערי, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לענייני ירושלים זאב אלקין, (הליכוד) והתמודד לראשות העיר ירושלים, התראיין היום (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, םחות מחודש לבחירות לרשויות המקומיות, הסקרים יוצאים בזה אחר זה כל אחד עם נתון שהוא מנצח, התמיכה מכל רב או איש ציבור היא חמצן לכל מתמודד.

הראיון נפתח סביב התגבור של כוחות צה"ל בדרום ופריסת סוללות "כיפת ברזל" נראה שהתחממות הפעם היא לא עניין שגרתי ואולי צה"ל יודע שחמאס מתכנן פעולה כנגדו.

ההתחממות בדרום: "חמאס מנסה כל הזמן לבדוק את הגבולות של ישראל ולקבוע כללים חדשים, חמאס מרגיש שהכללים השתנו לרעתו, ולכם הוא מנסה לבדוק אם אפשר לשנות ויש מדניות קשה מול חמאס וטוב שכך".

האם אין מדיניות רופסת מול חמאס?: העמדות שלי בהתנהלות מול חמאס אני משאיר לקבינט, לא מעוניין לספק מודיעין לאוייבים שלנו. ישראל לא משתפת את האוייבים בדיונים שלה".

אתר 'וואלה' נותן לאלקין אחוז פחות מהמתמודד עופר ברקוביץ: "לא ראתי את ניתוח עומק של הנושא, לפי הנתונים של הסקר אני מנצח, כי בסיבוב שני אני תמיד מנצח, גם לפי מכון 'מדגם'. ליאון עם המגזר החרדי לא מנצח"

"אם דייטש יפרוש – אני אנצח בסיבוב הראשון" מכריז אלקין.

ברקוביץ מקבל במגזר החילוני נתח משמעותי: אני מוביל רשימה שיש בה הכל למועצת העיר מכל המגזרים. אני מדבר לכל הקהלים. ברקוביץ לוקח הרבה מהחילונים עם רטוריקה אנטי חרדית".

"אני לעומתו נציג של כולם ובא לאחד את כל הקהלים סביבי. אני באתי לאחד לא להפריד בין הציבורים גם אם אני משלם על כך מחיר מסויים" עוד אומר אלקין: "הציבור החרדי הוא ציבור גדול וחשוב בירושלים" עוד מוסיף אלקין: "המילה האחרונה ביני ובין 'דגל התורה' ו'ש"ס' עדיין לא נאמרה".

מגעים עם החרדים: "אין כמעט סיעה פוליטית שלא מקיימת איתי מגעים פוליטיים"

הליכוד: "ח"כ אמסלם תומך בי, ישנם עמה פעילים מקומיים שפועלים נגדי, אני ניסיתי לנהל משא ומתן מול הליכוד המקומי, וזה התפוצץ שלא באשמתי, כמה פעילים פועלים נגד עמדתו של ראה"מ". עוד מגלה אלקין: "שמעתי הקלטות של פעילי הסניף המקומי שמתכננים לחבל בתמיכה שאני מקבל מראה"מ, אני מניח לסיפור הזה מאחורי" אלקין מצהיר "רוב פעילי הליכוד בירושלים תומכים בי ותראו את אירוע הרמת הכוסית כמה פעילי ליכוד היו אצלי".

אין עדיין מכתב תמיכה של גדולי הדור בליאון האם עדיין אתה מנסה לגרוף אליך את התמיכה?: "אני מנהל שיח עם ההנגה הפוליטית וגם עם הרבנים, כמה רבנים חרדים כבר תומכים בי, רבני שכונות מירושלים ורבנים מש"ס כמו הרב ארוש והרב אברג'יל מבקעא, אני לא מדבר על הרבנים הציוני דתי שרובם המוחלט תומכים בי".

דבר אחד עולה מהסקר בסוף מה שמסתמן, המירוץ יהיה ביני לבין עופר ברקוביץ, זה מחלוקת בין שתי הדרכים של דרך לפלג ולהסית נגד החרדים או ללכת בדרך שתאחד את כלל המגזרים בעיר".

ממטה הבחירות של המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, נמסר בתגובה לדבריו של זאב אלקין: "כאשר המועמד המוביל לראשות העיר בוחר לנהל קמפיין לצרכים ירושלמיים אמיתיים – בלי לעורר שנאה ומחלוקת בין תושבים בירושלים – אנו מצרים על כך שיש שבוחרים להציג דברים באופן מעורר מחלוקת המייצר שיח של קיטוב".

"במשך שנים יש עסקנים רבים שבמקום לטפל בבעיות האמיתיות מנפנפים בנושאים שנויים במחלוקת ובשיח מפלג. אנו מציעים לעסוק בדברים שעונים גם על הצרכים של תושביה החרדים של ירושלים כמו שכונות נקיות, תחבורה ציבורית טובה יותר, עירייה מתפקדת, מקומות עבודה ואיכות חיים טובה יותר".
"לעופר ברקוביץ יש משנה סדורה בנושאים אלה לטובת כלל תושבי העיר".



0 תגובות